شکل گیری برند و جايگاه‌ آن در جهان امروز و ضرورت استفاده آن 

این پایان نامه در مورد برند و با موضوع شکل گیری برند و جايگاه‌ آن در جهان امروز و ضرورت استفاده آن  می باشد. مشخصات فایل تعداد صفحات64حجم175/86 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل در اين پایان نامه در مورد شکلگیری برند و جايگاه آن در جهان امروز شکل گیری برند و جايگاه‌ آن در جهان امروز و ضرورت استفاده آن |42082005|uvq|پایان نامه برند,پایان نامه مدیریت برند,وظایف مدیریت برند,نحوه شکل گیری برند,رویکردهای مدیریت برند,جايگاه‌ برند در جهان امروز,جایگاه مدیریت برند در سازمان,برند چیست و چه ویژگی هایی دارد,مراحل لازم جهت رسیدن به یک برند موفق
یکی از برترین فایل های قابل دانلود با عنوان شکل گیری برند و جايگاه‌ آن در جهان امروز و ضرورت استفاده آن آماده دریافت می باشد .

این پایان نامه در مورد برند و با موضوع شکل گیری برند و جايگاه‌ آن در جهان امروز و ضرورت استفاده آن  می باشد.


مشخصات فایل
تعداد صفحات64حجم175/86 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل

در اين پایان نامه در مورد شکل‌گیری برند و جايگاه‌ آن در جهان امروز و ضرورت استفاده آن بحث شد و بيان شد که برندسازی چیزی بیش از گذاشتن اسم روی محصول است. درحیطه برندسازی اولاً مدیران ارشد نیاز به تغییرات کلی در شیوه تفکر در مورد برند وبرندسازی دارند که از آن جمله می‌‌توان به‌‌ نگرش تاکتیکی تا نگاه درازمدت افق استراتژیک، فعالیت‌های بازاریابی مربوط به بخشی از بازار تا فعالیت‌های هماهنگ برای برندسازی در کل بازار و برندسازی به عنوان یکی از وظایف مدیران بازاریابی تا برندسازی به عنوان مهمترین کارکرد پایه‌ای شرکت که توسط مدیران ارشد سازمان هدایت می‌شود، نام برد.

دوماً این نگاه جدید باید به سمت الگوی رفتار مصرف‌کنندگان تیزبین و دقیق شود. در نهایت این تغییرات تنها در صورتی امکان‌پذیر است که همه افراد سازمان قدرت برند را باور کرده باشند و همه استراتژی‌ها و فعالیت‌های شرکت همراستا با محور برند باشد که این کار تنها می‌تواند توسط مدیران ارشد انجام پذیرد


فهرست مطالب
2-1- مقدمه 12
2-2-1-تاریخچه خلق برند 12
2-2-2- تعریف واژه برند 14
2-3- جایگاه برند در محصول 15
2 -4- مزایای یک برند 17
2-5- برندسازی 20
2-6- ارزش ویژه برند 24
2-7 شخصیت برند 27
2-8- تصویر ذهنی برند 28
2-9- مراحل لازم جهت رسیدن به یک برند موفق 28
2-9-1- مرحله‌اول: خودشناسی 28
2-9-2- مرحله دوم: تعیین جایگاه شرکت 29
2-9-3- مرحله سوم : تهیه ابزار کار 30
2-9-4- مرحله چهارم: داشتن استراتژی مناسب مطرح نمودن برند شرکت در جامعه 31
2-10- مدیریت برند 33
2-10-1- جایگاه مدیریت برند در چارت سازمان 33
2-10-2- وظایف مدیریت برند 33
2-11- پيشينه تحقيق 34
2-11-1- مطالعات خارجي 34
2-11-2- مطالعات داخلي 36
2-12- معرفی سازمان مورد مطالعه 39
2-13- جمع بندي 41

منابع






"