تحقیق بازاریابی شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور

دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور، در قالب Word و در 58 صفحه قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق : مقدمه شايد در ابتدا كسي گمان نمي كرد اين مسئله تا به اين حد گسترش يابد. نمونه هاي قبلي چنين مسائلي بسيار زود از گتحقیق بازاریابی شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور|39022248|uvq|بازاریابی شبکه ای, تحقیق در مورد بازاریابی شبکه ای, دانلود تحقیق بازاریابی شبکه ای, دانلود رایگان تحقیق بازاریابی شبکه ای, پروژه بازاریابی شبکه ای, مقاله بازاریابی شبکه ای, تحقیق حسابداری در مورد بازاریابی شبکه ای, پروژه در مورد بازاریابی شبکه ای, پا,,,
یکی از برترین فایل های قابل دانلود با عنوان تحقیق بازاریابی شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشورآماده دریافت می باشد .

دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور،
در قالب Word و در 58 صفحه قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق :
مقدمه
شايد در ابتدا كسي گمان نمي كرد اين مسئله تا به اين حد گسترش يابد. نمونه هاي قبلي چنين مسائلي بسيار زود از گردونه خارج شدند و از رونق افتادند، اما اين دفعه قضيه فرق مي كند. شركت گلدكوئيست در آغاز ورودش به ايران طبقات پايين جامعه به لحاظ سواد اجتماعي و اقتصادي - را هدف قرار داد. مردم عادي جامعه كه اطلاع چنداني از اصطلاح علمي مورداستفاده اعضاي شبكه نداشتند، براحتي وارد بازي شدند و از آنجا كه بدرستي نمي دانستند بايد چه كنند، اكثرا ضرر كردند. اين ضرر به شكايت آنها از شركت گلدكوئيست و اعضاي اصلي اش در ايران منجر شد و قوه قضائيه در اولين برخورد، دستور فيلتر سايت هاي اينترنتي اين شركت و دستگيري اعضاي اصلي و سر شاخه هاي آن را صادر كرد. گلدكوئيستي ها براي مدتي از سر و صدايشان كم كردند و در خفا به جلساتشان ادامه دادند. زخم ها بايد ترميم مي شد و بازنگري در روش ها و جامعه هدف، لازم بود. پس از مدتي دوباره فعاليت شديد علني آغاز شد. اين با جوان ها مورد هجوم قرار گرفتند. روش ها تغيير كرد و علمي تر شد. دانشجويان كه پيشتر از طريق روش هاي علمي و استدلال هاي منطقي كار شبكه را مردود اعلام مي كردند، اين دفعه خود تبديل به مبلغان شركت گلدكوئيست شدند و سرانجام كار ب آنجا رسيد كه نبايد. اين روزها كمتر جواني يافت مي شود كه پرزنت نشده باشد.
همه مي دانند كه اگر دوستي پس از مدت ها با شما تماس بگيرد و بگويد كار مهمي با شما دارد، حتما مي خواهد پرزنت تان كند. بگويد دستي كه در آن است خيلي سريع پيش مي رود، همه 3uv (سه يو وي) هستند و... .
به اين قضيه چند مدل و از چند زاويه مي توان نگاه كرد؛ يكي از اين زوايا، ديدگاه پيشگيرانه است. چه بايد مي كرديم تا كار به اينجا نكشد ...

فهرست مطالب

مقدمه
بازار یابی برای هیچ ( نقدی بر گلدکوئیست )
چرا فعالیت در بازاریابی چندسطحی قمار است؟
نظر مراجع در مورد سیستم های فروش شبکه ای و رد دلایل موجود مبنی بر عدم آگاهی مراجع
طعم تلخ گلدكوئست
اين سكه هم دو رو دارد
منابع

تـوضـیـحــاتِ فـایــل :

- این فایل با فرمت word ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
- تعداد صفحات : 58
- قابل ارائه و مناسب بعنوان تحقیق کلاسی