پاورپوینت مجموعه قوانین و ضوابط جاری سازمان بیمه خدمات درمانی (ويزيت و كليه خدمات سرپايي)

مشخصات فایل: قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 61 بخشی از پاورپوینت: نظارت وارزشیابی : نظارت به معنای کنترل ارایه خدمات موردتعهد مراکز مختلف پزشکی اعم ازپزشکان ،داروخانه ها،بیمارستانها،رادیولوژیها، آزمایشگاههاوفیزیوتراپیها و ... و درکنار آن تشویق مواپاورپوینت مجموعه قوانین و ضوابط جاری سازمان بیمه خدمات درمانی (ويزيت و كليه خدمات سرپايي)|35012258|uvq|مراکز دریافت هزینه بیمه خدمات درمانی,لیست تعهدات بیمه سلامت,تعرفه بیمه سلامت ایرانیان,خدمات بیمه سلامت,بیمه سلامت ایرانیان چیست,بیمارستانهای طرف قرارداد بیمه سلامت,بیمه ایرانیان,شرایط بیمه سلامت ایرانیان
یکی از برترین فایل های قابل دانلود با عنوان پاورپوینت مجموعه قوانین و ضوابط جاری سازمان بیمه خدمات درمانی (ويزيت و كليه خدمات سرپايي)آماده دریافت می باشد .

مشخصات فایل:قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 61

بخشی از پاورپوینت:نظارت وارزشیابی : نظارت به معنای کنترل ارایه خدمات موردتعهد مراکز مختلف پزشکی اعم ازپزشکان ،داروخانه ها،بیمارستانها،رادیولوژیها، آزمایشگاههاوفیزیوتراپیها و ... و درکنار آن تشویق موارد بالاتر از سطح انتظار و مقابله قانونی با موارد پائینتراز سطح انتظار می باشد . تعریف فوق از آنجا ناشی می شود که در جایگاه بیمه معتقدیم کنترل واقعی کیفیت هم درابتدای مراحل تولید محصول (دراینجا مدنظرسازمان بیمه خدمات درمانی ارایه خدمات پزشکی به بیمه شدگان درقالب قوانین بیمه ای است) وهم درطی تولید آن ونیز درپایان تولید محصول یا خدمت مربوطه (اخذ خدمت پزشکی توسط بیمه شده) باید صورت پذیرفته و مهمتر از همه تداوم یابد . درکنار موضوعات مطروحه فوق توسعه ارتباطات و اطلاع رسانی نیزهمیشه مورد نظر دست اندرکاران سازمان متبوع وکارکنان مربوطه بوده است. تجارب سایرسازمانهای دولتی و غیردولتی داخل یا خارج کشور (درهمه زمینه ها) نشان داده است هرگاه به صورت جدی وکارشناسانه به اطلاع رسانی پرداخته وسطح معلومات وآگاهیهای مخاطبین را بالاتر برده اند،خودنیزدرخصوص دستیابی به اهداف ازپیش تعیین شده موفق ترعمل کرده اند.در این راستا ودرجهت پیشبرد اهداف عالیه سازمان متبوع (مشتری مداری) این اداره نیز چه در خصوص مراکز پزشکی طرف قراردادوچه درخصوص بیمه شدگان ، اطلاع رسانیهائی راصورت داده است. ولی همچنان اعتقاد براینست که اطلاع رسانی درزمینه های مختلف بیمه ای باید تداوم داشته باشد.نمونه های مهم اطلاعاتی که پزشکان ومراکزطرف قراردادبایددرجریان آن قرارگیرندجهت بهره برداری لازم تقدیم میگردد:
و . . . .