گزارش کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو

دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو، در قالب word و در 65 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدمه دانستني هاي فني خودروهاي انژكتوري دانستني هاي عمومي خودرو انژكتور چيست و سيستم سوخت رساني انژكتوري چگونه كار مي كند؟ اجزاء سيستم سوخت رساني انژكتوري ECگزارش کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو|34023612|uvq|گزارش کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو,گزارش کارآموزی نمایندگی ایران خودرو,گزارش کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو رایگان,گزارش کارآموزی نمایندگی ایران خودرو رایگان,دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو,دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی ا,,,
یکی از برترین فایل های قابل دانلود با عنوان گزارش کارآموزی در نمایندگی ایران خودروآماده دریافت می باشد .

دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو،در قالب word و در 65 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
دانستني هاي فني خودروهاي انژكتوري
دانستني هاي عمومي خودرو
انژكتور چيست و سيستم سوخت رساني انژكتوري چگونه كار مي كند؟
اجزاء سيستم سوخت رساني انژكتوري
ECU و سيستم جرقه زنيAir bagانواع سيستم هاي جرقه زني پلاتيني و ترانزيستوري
شبكه مالتي بر روي خودروهاي پژو
عيب يابي موتور
عملكرد ياتاقان ها و روغن كاري در موتور
جلوگيري از چرخش ياتاقان
خصوصيات مواد مورد استفاده در ياتاقان
ABS
ABS در خودروهاي سنگين
ABS در شركت هاي بزرگ
انواع ترمز و عمل آنها
ترمز خلايي و هيدروكلسي- هيز
طرز كار دستگاه در موقع ترمز كردن


چکیده گزارش کارآموزی:دانستني هاي عمومي خودرو:فشار كم باد لاستيكهاي ايمني راننده و طول عمر لاستيك ها را كاهش و مصرف سوخت را افزايش مي دهد، در صورت ناميزان بودن باد لاستيك ها، سايش در نقاط مختلف آن مشاهده مي گردد.
از تخليه ضديخ در فصول گرم سال جدا خودداري نموده و مايع خنك كننده را هر دو سال يك بار تعويض نمائيد. از سوراخ نمودن فيلتر هوا جهت ورود بهتر هوا به موتور خودداري شود. استارت نمي بايست بيشتر از 15 ثانيه درگير شود، 20 ثانيه صبر نمود تا باتري براي استارت مجدد آماده شود .
روغن ترمز را سالي يك بار و ترجيحاً در فصل بهار تعويض نمائيد. از بسته شدن صحيح در پوش رادياتور اطمينان حاصل نمائيد. در هنگام توقف لحظه اي (پشت چراغ قرمز و يا ترافيك) دنده را خلاص نموده و از نگهداشتن كلاج خودداري نمائيد. پس از پيمودن مسيرهاي طولاني موتور را فوراً خاموش نكنيد.
انژكتور چيست و سيستم سوخت رساني انژكتوري چگونه كار مي كند؟براي اين كه بدانيم انژكتور چيست و با عملكرد سيستم سوخت رساني انژكتوري آشنا شويم ، لازم است ابتدا وظيفه كاربراتور را در خودرو بدانيم. زيرا سيستم انژكتوري، جايگزيني براي كاربراتور در خودرو است.
كاربراتور وسيله اي است براي مخلوط كردن سوخت و هوا به نسبت مطلوب و رساندن آن به موتور خودرو، كه به همين منظور از زمان اختراع و پيدايش تغييرات بسياري كرده و داراي مدارات مختلفي شده است.هدف از بكارگيري كاربراتور در خودرو همانطور كه اشاره شد، مخلوط كردن سوخت و هوا به منظور اشتعال مناسب است ولي چه نسبتي بايد براي اين منظور در نظر گرفته شود؟ سوخت كمتر با مقدار زيادي هوا بر عكس؟...