ادبيات و پيشينه تحقيق در خصوص شخصیت كودكان تيز هوش در مقایسه با كودكان عادي
یکی از برترین فایل های قابل دانلود با عنوان ادبيات و پيشينه تحقيق در خصوص شخصیت كودكان تيز هوش در مقایسه با كودكان عاديآماده دریافت می باشد .
بر طبق نظريه آيزنگ و نظريه يونگ برونگرايي را مي توان كنشي از شخصيت محسوب نمود كه با فعاليتهاي اجتماعي در ارتباط است در حالي كه درونگرايي يا حالتهاي همچون تفكر نسبت به خويشتن و گوشه عزلت طلبيد همراه است.
با ثبات هيجاني – بيثبات هيجاني:
افرادي كه داراي ثبات هيجاني هستند از گرايشهاي روان نژندي و اختلالات هيجاني كمتري برخوردارند و مي توانند كنترل بيشتري را نسبت به خويشتن اعمال دارند در حالي كه افراد بي ثبات هيجاني نقطه مقابل اين وضعيت را دارند.
موفقيت در آزمون استعدادهاي درخشان:
عبارتست از قبولي در آزموني كه سازمان ملي پرورش استعدادهاي درخشان ايران با همكاري وزارت آموزش و پرورش در دو مرحله برگزار مي كند. شرط موفقيت نهايي ورود به اين مراكز، قبولي در هر دو مرحله است.
تيزهوش موفق (پيش آموز):
تيزهوش موفق كودكي است كه در مدرسه كار كرد خوبي دارد و انتظارات معلم را بر آورده ميكند. اين كودك همه كارهايش را به خوبي انجام داده، نمرات خوبي كسب ميكند و لايق مفهوم كلي دانش آموز خوب كودك يا بهره هوشي او مطابقت دارد.
تيزهوش ناموفق (كم آموز):
تيز هوش ناموفق به كودكي گفته مي شود كه كار كرد مدرسهاي او با برآورد معلم از توانايي يادگيريش تطبيق نميكند يا به جاي نظر معلم ممكن است نمره IQ املاك متفاوت قرار گيرد. به اين ترتيب، از كودكي با IQ نسبتاً بالا انتظار مي ورد كه در خواندن يا انجام دادن ساير درون نيز عملكردي متناسب با آن IQ داشته باشد. اين توقع ناشي از رابطه آماري بين IQ بالا و كار كرد در مواد درس از قبيل رو خواني توانايي تخمين بالا، عملكرد خوبي در مدرسه ندارد در چنين مواردي بايد علت مغايرت را جستجو كرد، تا مشخص شود كه مثلا آيا احتمال علل جسماني، اجتماعي، يا عاطفي مانع فراگيري كودك مي شود. بنابراين، والدين بايد بين عدم موفقيت واقعي كه ميتواند معلول مسائل جديد كه نيازمند به توجه باشد، و استفاده غلط اين واژه در مورد كودكاني كه صرفا مانند (همه مردم) عملكرد عادي دارند تمايز قايل شوند.
تيزهوشان سر آمد:
تيز هوشان سرآمد يك تصور ذهني است. اگر كودكي در سطح بالاتر از آنچه كه ما طور معمول Over Achiver 1 انتظار داريم، عمل نمايد تخمينهاي ما اشتباه بوده نه عملكرد كودك، كودكاني هستند كه با حداكثر ظرفيت خودكار مي كنند و كارشان اين تلاش آنها را منعكس مي سازد، آنها ممكن است به مثبتي بر انگيخته به وسيله جاه طلبي والدين به تلاش غيرعادي سوق داده شوند. اما، دليل هر چه باشد، عملكرد نمي تواند از ظرفيت تجاوز كند.
نابغه:
در محافل آموزشي اصطلاح نابغه به ندرت مورد استفاده قرار ميگيرد. اين اصطلاح مخصوص انسانهاي نادري است. كه دانش و توانايي هايشان بيانتهاست و به نحو باور نكردني بر جسته و درخشان به نظر مي رسند، ما مي توانيم اين اصطلاح را براي هنرمندان، موسيقيدانان ، نويسندگان و شاعران نظير ميكل آنژ، بهتون و شكسپير به كار ببريم و گاهي به دانشمندان
1 Geinivs
سهم ارزنده اي در دانش بشري داشتهاند نسبت دهيم، نظير انيميشن اينها افراد برجستهاي هستند كه دستاوردهاي آنها منحصر به فرد است. آنها تيزهوشان موفق هستند. كارشان تعليم و تربيت زماني اصطلاح نابغه را به هر كودكي كه داراي بهرههوشي يا نمرهاي بالاتر از 140 در آزمون ويژهاي به نام آزمون هوش استنفررد بينه بود نسبت ميدادند، كاربرد اين واژه صرفا به اين دليل بود كه لويس تورمن اين اصطلاح را در مورد 1000 كودك تيزهوش مورد مطالعهاش در كتاب مشهورش تحت عنوان مطالعات ژنتيكي نابغه به كار برد، كه اين كتاب براي اولين بار در سال 1926 منتشر شد. ناگفته نماند كه تعريف نابغه معناي واقعي خود را در سومين چاپ فرهنگي بينالمللي جديد و بشر يافته است: (شخصي با برتري ذهني، نيروي ابداع و ابتكار، توانايي برتر از حد معمول . . . . شخصي با بهره هوشي بالا معمولا در حدود 140 يا بالاتر، مترادف . . . . . . موهبت).
قبلا از اينكه تعاريف به كودكاني كه داراي نمرات در سطح بالايي بودهاند بچهها (ترمن) گفته مي شد. اين علت تحقيقات وي در زمينه انطباق آزمون هاي بينه سيمون از زبان فرانسوي با كار خود بود.
تيز هوش و با استعداد:
اصطلاح متداولتر كنوني تيز هوش و با استعداد است، در هر حل هنوز اختلاف نظر زيادي در باره معني اين اصطلاح وجود دارد. اين اصطلاحات اغلب بر حسب اهداف برنامههاي ويژه تعريف ميشوند. مجلس قانونگذاري آمريكا از طريق بررسيهاي ويژه درباره وضعيت آموزشي تيزهوشان در ايالت متحده به يك تعريف گسترده رسيد:
كودكان تيزهوش و با استعداد، آنهايي هستند كه اشخاص محبوب واجد، شرايط آنها را شناسايي ميكنند و به دليل برخورداري از تواناييهايشان در حد عالي و درخشان در آموزش، عملكرد بالايي دارند. اين كودكان به برنامهها و خدمات آموزشي متمايزي، فراتر از آنچه كه در برنامه مدارس عادي ارائه ميگردد، نياز دارند تا دينشان را نسبت به خود و جامعه ادا نمايند.
در اين قسمت، عبارت كودكان تيزهوش و با استعداد به معناي كودكان و در صورت اقتضا، جواناني است كه در سطح پيش دبستاني ، ابتدايي، يا متوسط در زمينههاي هوش، خلاقيت، عمل فرهنگي ويژه يا توانايي رهبري، توانايي در هنرهاي نمايشي و بصري، توانايي هاي بالقوه و بالفعلي دارند كه دليل بر قاطعيت آموزش و عملكرد آنها در سطح بالاست و به همين جهت، به خدمات و فعاليت هاي بيشتري نيازمندند كه توسط مدرسه ارائه نميگردد. اين تعاريف واژه تيزهوش و با استعداد را با هم تلفيق مي كند. بهتر است كه اين اصطلاحات را به زبان كاربردي تعريف كنيم. به قول پي، دبيليو، بريجين برنده جايزه نوبل در فيزيك:
بايد پذيرفت كه (معني واقعي يك واژه بايد با مشاهده آنچه كه فرد با آن انجام ميدهد، درك شود، نه به آنچه كه شخص درباره آن ميگويد) مثلاً ، انسان ميتواند استعداد را به عنوان هر مهارت يا توانايي ويژه اي در يك زمينه خاص تلاش، از قبيل هنرها يا ورزشهاي خلاقه و نمايي، به حساب مي آورد كه در آن حركات در برگيرنده يك جز فيزيكي از هماهنگي آمريكايي به عنوان با استعداد تلقي ميشوند: دانيال فرنچ، مجسمه ساز نيلو هومر، نقاش هاربا تالچف رقاصه سامي ديويس، نمايشگر. واژه تيزهوشي نه تنها با نمرات آزمون هاي هوش قراردادي بيان ميگردد، بلكه با توانايي ذهني كه شامل توانايي مشاهده و درك روابط و توانايي در تفكر تجريدي و كلامي، و پشتكار، كنجكاوي ذهني، انعطاف پذيري و سازگاري، و تفكر خلاقه است نيز مشخص ميگردد.
براي روشن شدن اين تعريف به عنوان نمونه مي توان اين نابغه را نام برده اسكندر كبير، بنيانگذاري امپراطوري – رنه دكارت، فيلسوف، دانشمند، رياضي دان جان استوارت ميل، فيلسوف، منطق دان، اقتصاد دان آلبر اينيشتن، رياضي دان . . . . . . بسيار اشخاص با استعدادي هستند كه توانايي ذهنييشان قابل ملاحظه نيست.
كلمه با هوش در نزد اشخاص مختلف همراه با معاني و مفاهيم گوناگوني است. در واقع هيچ اتفاق نظر كاملي در تعريف كودك تيزهوش و يا با استعداد و سرآمد وجود ندارد و اين بيشتر به خاطر تنوع استعدادها، و جنبه هاي مختلف هوش انسان ميباشد. در فرهنگهاي متفاوت حتي تعاريف و برداشتهاي متضادي از افراد با هوش وجود دارد. به گفته يكي از دانشمندان در ميان قبيلهاي كه شكار حيوان وحشي منبع اصلي ارتزاق آنهاست، در تعريف افراد با استعداد تكيه بر كساني خواهد بود كه برجستهترين شكارچي باشند و در قبيلهاي ديگر كه حرفه اصلي آنها جنگجوي است جنگجوترين و مبارزترين افراد مورد توجه قرار خواهند گرفت.
حتي ملتهايي كه در خود مردان بزرگي ديدهاند و نظرات و بينشهايشان هنوز هم مورد تجليل ميباشد نگرش محدودي به استعدادهاي انسان داشتهاند.
يونانيان افراد سخنور و هنرمند را مورد ستايش قرار داده و به مخترعين چندان توجهي ننموده اند. روميان مشوق سربازان جنگجو و رهبران نظمي بوده و به استعدادهاي سرشار ديگر همشهريان و بردگان اهميتي نمي دانند.
در جوامع پيچيده تر و نسبتا پيشرفته با توجه به اينكه چه مفهوم گستردهاي از استعداد و هوش مطرح بوده و جوانب گوناگون آن تا چه حد روشن شده باشد به همان نسبت تعاريف پيچيده و وسيعتري از هوش و استعداد انتظار ميرود معيارهاي تشخيص افراد تيزهوش با طبيعت و چگونگي فرهنگ ها تغيير مي كند. در ميان بعضي از جوامع عواملي چون تولد، ثروت، قدرت و برجستگيهاي جسماني از معيارهاي عمده شخصي نمودن افراد سرآمده بوده است. در دوران رنسانس و انقلاب صنعتي برتري هوش از خصوصيات مهم رهبران به شمار ميرفته است. در تعريف كودكان تيزهوش نيز بايد به اين نكته مهم اشاره كرد. تيز هوش اول يك كودك است و بعد كودكي تيزهوش.
C.A.T آزمون اندر يافت كودكان
- آزمون اندر يافت كودكان C,A,T,دانلود آزمون اندر يافت كودكان C,A,T,آزمون اندر يافت كودكان ,آزمون اندر يافت , پرسشنامه اندر يافت كودكان , پرسشنامه C,A,T , آزمون كودكان C,A,T
- دانلود پرسشنامه با موضوع ، در قالب pdf و در 18 صفحه، شامل : فهرست مطالب : راهنمای آسمون انذر يافت كودكانتعبير وتفسير آزمونموضوع اصليقهرمان اصليخود پنداریاشخاص، اشياء ويا شرايط مطرح شدهاشخاص، اشياء ويا شرايط حذف شدهمفهوم محيطتعارض های شاخصدفاع های اصل
تحقیق مقايسه خلق و خوي کودکان نوپا در شيرخوارگاه هاي مراکز بهزيستي با همسالان در شرايط عادي
- تحقیق كودكان ,خلق و خوي کودکان نوپا, خلق و خوي کودکان نوپا در مراکز بهزیستی و کودکان عادی, مؤلفههاي خلق و خوی, انواع خلق و خو, عوامل مؤثر در خلق و خو, مشکلات خلقي در کودکان نوپا, نگهداري کودکان در مراکز بهزیستی, خلق و خو
- دانلود تحقیق با موضوع مقايسه خلق و خوي کودکان نوپا در شيرخوارگاه هاي مراکز بهزيستي با همسالان در شرايط عادي، در قالب word و در 76 صفحه، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: چارچوب پژوهش 1. 1- چکيده 1. 2- مقدمه 1. 3- بيان مسأله 1. 4- اهميت موضوع 1. 5- هدف پژو
آموزش مفاهیم دینی به كودكان (13-6) سال با تأكید بر نماز، دعا و قرآن
- آموزش ,مفاهیم دینی , كودكان, نماز,دعا , قرآن,تربیت دینی
- در این تحقیق سعی شده است به یكی از مهمترین موضوعات مهم آموزش یعنی شیوة آموزش مفاهیم دینی به كودكان پرداخته شود گرچه این به مثابة بحر در كوزه كردن است كه به قول مولانا: «گر بریزی بحر را در كوزه ای چند گنجد؟ قسمت یك روزه ای » البته پس از مق
بررسی اضطراب و پریشانی در معلمان كودكان استثنايي و دارای عقب مانده ذهني
- بررسی اضطراب و پریشانی در معلمان كودكان استثنايي و دارای عقب مانده ذهني
- چكيده: در پژوهش حاضر، سطح اضطراب معلمان كودكان استثنايي (عقب مانده ذهني) و معلمان كودكان عادي مورد بررسي قرار گرفته است. براي اين منظور يك گروه نمونه 50 نفري (شامل 25 نفر از معلمان كودكان عقب مانده ذهني و 25 نفر از معلمان كودكان عادي) از شهر تهران از
بررسي تأثير رنگها بر روي يادگيري و آموزش كودكان مقطع اول ابتدايي
- بررسي تأثير رنگها بر روي يادگيري و آموزش كودكان مقطع اول ابتدايي,تحقیق بررسي تأثير رنگها بر روي يادگيري و آموزش كودكان مقطع اول ابتدايي,مقاله بررسي تأثير رنگها بر روي يادگيري و آموزش كودكان مقطع اول ابتدايي,پروژه بررسي تأثير رنگها بر روي يادگيري و
- این فایل که به بررسي تأثير رنگها بر روي يادگيري و آموزش كودكان مقطع اول ابتدايي می پردازد در فرمت word قابل ویرایش و در 73 صفحه می باشد . هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر رنگها بر روی یادگیری کودکان مقطع اول دبستان شهرستان آبادان است که فرضیه های عنوان
پاورپوينت پيلونفريت در كودكان
- تحقيق,دانلود تحقيق,كار تحقيقي,علوم پزشكي,پزشكي,پيلونفريت,كودكان و بيماري,تحقيق علوم پزشكي,پيلونفريت در كودكان
- مقدمه فعاليت غير معمول باكتريها در دستگاه ادراري علايمي را ايجاد ميكند كه به عنوان عفونت ادراري شناخته ميشوند. عفونتهاي ادراري بسيار شايع و متنوع هستند. دختران از نقطه نظر ساختاري و كاركردي، بيشتر در معرض عفونتهاي ادراري قرار دارند. اهمz علل ساخ
نقش ضمیرناخودآگاه درنقاشی كودكان و سبك سوررآلیسم
- نقش ضمیر ناخودآگاه درنقاشی,نقاشی كودكان,سبك سوررآلیسم,ضمیر ناخودآگاه
- فهرست عنوان صفحه چكیده................................ پیشگفتار............................. مقدمه................................ 1 فصل اول: ضمیرناخودآگاه چیست..........بخش اول.............................. ضمیر ناخود آگاه چیست؟................ 9 آش
تحقیق تغذیه ورزشکاران براي افراد عادي، ورزشكاران و مربيان
- تغذیه ورزشکاران براي افراد عادي, ورزشكاران و مربيان,تحقیق تغذیه ورزشکاران براي افراد عادي, ورزشكاران و مربيان, تغذیه ورزشکاران براي افراد عادي , تغذیه ورزشکاران براي مربيان,دانلود تغذیه ورزشکاران براي افراد عادي و مربيان,دانلود تحقیق تغذیه ورزشک,,,
- دانلود ، در قالب word قابل ویرایش و در 31 صفحه. توضیحات: اين نوشته براي افراد عادي، ورزشكاران و مربيان است. بنابراين در نظر ندارد تا به بررسي روشهاي پيچيدة علمي موضوع بپردازد. ليكن شناخت اوليه از اين علم به منظور درك كلي تغذيهدرماني، ميتواند در عملكر
بررسي رابطه بين پرخاشگري والدين وافسردگي كودكان
- بررسي رابطه بين پرخاشگري والدين قالب ورد,تاثیر كروموزمهاي جنسي و پرخاشگري,تحقیق بررسي رابطه بين پرخاشگري والدين,تحقیق درباره بررسي رابطه بين پرخاشگري والدين, چگونه پرخاشگری را رعایت کنیم, درباره بررسي رابطه بين پرخاشگري والدين, علل وانگيزه هاي ,,,
- فهرست عنوان صحفه چكيده 7 فصل اول: كليات تحقيق 8 مقدمه 9 بيان مسئله 10 اهميت و ضرورت تحقيق 11 فصل دوم: پيشينه و ادبيات تحقيق 13 پرخاشگري 14 انواع پرخاشگري 18 علل وانگيزه هاي پرخاشگري 22 كروموزمهاي جنسي و پرخاشگري 25 نظريه يادگيري اجتماعي 30 پرخاشگري چ
طرح توجیهی كارخانه توليد پوشاك كودكان
- طرح توجیهی توليد پوشاك كودكان, دانلود طرح توجیهی توليد پوشاك كودكان,کارآفرینی توليد پوشاك كودكان,طرح کسب و کار توليد پوشاك كودكان,طرح کارآفرینی توليد پوشاك كودكان,امکان سنجی توليد پوشاك كودكان,طرح کسب و کار توليد پوشاك كودكان,طرح توجیهی پوشاک
- دانلود طرح توجیهی كارخانه توليد پوشاك كودكان، در قالب word و در 16 صفحه، قابل ویرایش، شامل: خلاصه اجرايي (مديريتي)بخش اوليه (نماي ذهني) بيان آرمان هاي كسب و كاربيان ماموريت كسب و كاربرنامه هاي مديريتي و سازماندهي مزيت هاي رقابتي مديريتينمودار سازمانی
بررسی كانون پرورش فكری كودكان
- بررسی كانون پرورش فكری كودكان , كانون پرورش فكری كودكان ,پرورش فكری كودكان
- تحلیلی پیرامون معماری كودكان: مسئله ای كه در این خصوص از اهمیت خاصی برخوردار می باشد این است كه آیا تفاوتی بین معماری بزرگسالان و كودكان وجود دارد؟ ابعاد بصری برای كودك امری است كه همگان با آنها برخورد داشته اند. اتاقی كه در طفولیت بزرگ می نمود بعد ا
بررسی روانشناسی کودک و روانشناسی نقاشی کودکان و معماری اقامتگاه كودكان بي سرپرست
- بررسی روانشناسی کودک و روانشناسی نقاشی کودکان و معماری اقامتگاه كودكان بي سرپرست
- فرمت فایل: word تعداد صفحات: 47 رفتار تعلّق آمیز، چه کلامی و چه رفتاری در هر سنی، از خردسالی گرفته تا بلوغ و جوانی قابل مشاهده است و با این ویژگی ها توصیف می شود: حسادت، انحصارطلبی، طمع کاری، رشدنایافتگی، وابستگی بیش از حد و دلبستگی شدید. شاید هیچ وا
پاورپوینت پیلونفریت در كودكان
- تحقیق,دانلود تحقیق,كار تحقیقی,علوم پزشكی,پزشكی,پیلونفریت,كودكان و بیماری,تحقیق علوم پزشكی,پیلونفریت در كودكان
- مقدمه فعالیت غیر معمول باكتریها در دستگاه ادراری علایمی را ایجاد میكند كه به عنوان عفونت ادراری شناخته میشوند. عفونتهای ادراری بسیار شایع و متنوع هستند. دختران از نقطه نظر ساختاری و كاركردی، بیشتر در معرض عفونتهای ادراری قرار دارند. اهمz علل ساختاری
پرسشنامه علائم مرضي كودكان (CSI-4)
- پرسشنامه علائم مرضي كودكان (CSI,4) ,پرسشنامه علائم مرضي كودكان ,پرسشنامه ,علائم مرضي كودكان (CSI,4)
- پرسشنامه علائم مرضي كودكان (CSI-4) دارای 12صفحه وبا فرمت word و قابل ویرایش می باشد بخشی از محتوا :: روایی: دارد پایایی: دارد تعداد سوالات : 77 سوال نمره گذاری وتفسر: دارد اعتبار و روایی پرسشنامه (CSI4) در ایران نیز مطالعهای توسط توکلی زاده (1375) ب
گزارش مالي هيأت مديره به مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام
- گزارش مالي هيأت مديره به مجمععمومي عادي ساليانه صاحبان سهام , تحقیق در مورد گزارش مالي هيأت مديره به مجمععمومي عادي ساليانه صاحبان سهام , دانلود تحقیق گزارش مالي هيأت مديره به مجمععمومي عادي ساليانه صاحبان سهام , دانلود رایگان تحقیق گزارش ما,,,
- دانلود تحقیق با موضوع ، در قالب Word و در 107 صفحه قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق : موجودي مواد و كالاي مورد استفاده در تاريخ ترازنامه با بكارگيري روش ميانگين موزون ارزشيابي شده است. 2ـ3) دارائيهاي ثابت مشهود ـ دارائيهاي ثابت مشهود بر مبناي بهاي تمام
بررسي تاثير اضطراب در يادگيري دانش آموزان تيزهوش و عادي
- بررسي تاثير اضطراب در يادگيري دانش آموزان تيزهوش و عادي
- فرمت فایل: word تعداد صفحات: 82 فصل اول طرح تحقیق عنوان – بیان مسئله آیا اضطراب در میزان یادگیری دانش¬آموزان در مدرسه تیزهوشان و مدارس عادی تاثیر دارد؟ مقدمه : اضطراب یکی از رایج ترین اختلالات در بین دانش¬آموزان است که می¬توان به عن
تحقیق روش هاي علمي آشناسازي كودكان با پژوهش
- تحقیق آشنا سازي كودكان با پژوهش ,تحقیق در مورد آشنا سازي كودكان با پژوهش ,دانلود تحقیق آشنا سازي كودكان با پژوهش ,پروژه آشنا سازي كودكان با پژوهش ,مقاله آشنا سازي كودكان با پژوهش ,پایان نامه پیرامون آشنا سازي كودكان با پژوهش ,تحقیق روانشن,,,
- فهرست مطالب: فصل اول :مقدمه 1- بيان مقدمه، مسأله و اهداف پژوهشي : 6 منابع فصل اول 13 فصل دوم : بررسي آثار و نظريات موجود 2- نگاهي تاريخي 15 1-2- آئين مدرسي مانع كنجكاوي علمي 19 1-1-2- سنت گرايي و يكسونگري مانع تحقيق و پژوهش علمي 20 3-2- محيط خانواده
تحقیق و مقاله ای در مورد تاثيرات تمرينات ورزشي بر روي ليپيدها و ليپروتئين ها خون در كودكان و نوجوانان
- تحقیق و مقاله ای در مورد تاثیرات تمرینات ورزشی بر روی لیپیدها و لیپروتئین ها خون در کودکان و نوجوانان,تحقیق,فایل ورد,پرسشنامه,رزومهوپروپزال
- توجه: لینک دانلود و خرید در پایین و زیر این مطلب قرار دارد توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقاله وپمفلت مورد استفاده قرار گیرد (قابل ویرایش و اماده پرینت) Word فرمت : فونت: roya سایز:حداکثر و معمول _24 تعداد صفحات: 24 این فایل
تحقیق بررسي رغبتهاي شغل دانشآموزان دختر ناشنوا و عادي
- تحقیق رغبتهاي شغل دانشآموزان ,تحقیق در مورد رغبتهاي شغل دانشآموزان ,دانلود تحقیق رغبتهاي شغل دانشآموزان ,پروژه رغبتهاي شغل دانشآموزان ,مقاله رغبتهاي شغل دانشآموزان ,پایان نامه پیرامون رغبتهاي شغل دانشآموزان ,تحقیق روانشناسی رغبتهاي شغل دانشآم,,,
- دانلود تحقیق با موضوع بررسي رغبتهاي شغل دانشآموزان دختر ناشنوا و عادي ، در قالب Word و در 107 صفحه قابل ویرایش. فهرست مطالب : چكيده تحقيق فصل اول: مقدمه بيان مسئله فرضيه تحقيق هدف تحقيق فايده و اهميت تحقيق ضرورت اجراي تحقيق عوارض مشكل مورد تحقيق تعر
تحقیق تاثير اشتغال مادران بر تحصيل كودكان
- اشتغال, تحصیل
- در حجم 28 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و در دو بخش شامل کلیات و مبانی نظری تحقیق می باشد.